UAB „Agaras” klientų savitarnos sprendimo elektroninėje prekybos platformoje diegimas
Projekto tikslas – Klientų savitarnos sprendimo paslaugų elektroninėse prekybos platformose diegimas, siekiant padidinti įmonės pajamų augimą.
UAB “Agaras” inovatyviai žiūri į rinkoje vykstančius pokyčius ir siekia savo produkcijos vartotojus pasiekti ne tik fizinėse prekybos vietose, bet ir elektroninėje klientų platformoje.
Siekiant įgyvendinti savo strateginius tikslus, UAB Agaras investuos į elektroninę prekyba ir įrankius galinčius praplėsti prekybos kanalus ir prekybą iš fizinių prekybos vietų perkelti į elektroninę prekybos platformą, tokie sprendimai sukurs galimybę UAB Agaras verslo klientams bei vartotojams lengviau pasiekti įmonės produkciją.
Projekto pavadinimas: „UAB Agaras klientų savitarnos sprendimo paslaugų elektroninėse prekybos platformose projektas“.
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga – 2023 m. vasario 9 d.
Projekto vertė siekia 65.500 Eur, iš kurių 49.125 Eur. yra finansuojama ES lėšomis pagal 2014 – 2020 m Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonę NR. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“.
Kontaktai: Finansų direktorė Asta Kurlianskienė, tel nr. +370 686 99155, el. paštas: asta.kurlianskiene@agaras.lt
Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos į COVID-19 pandemiją priemonė.
Projekto vykdytojas: UAB „Agaras”